SportelloFit-logo_140px

Usein kysyttyjä kysymyksiä

VOINKO MAKSAA KUUKAUSIMAKSUJANI LIIKUNTAEDUILLA (KORTIT/SETELIT/MOBIILI)?

Meille käyvät kaikki liikuntaetumaksut. Talletukset tulee tehdä edellisen kuukauden 15. päivään mennessä keskuksen vastaanottoon tai mobiilisovelluksella, jotta ne ehditään huomioida seuraavan kuukauden laskutukseen. Tämän jälkeen tehdyt suoritukset huomioidaan seuraavaan mahdolliseen laskutukseen – jo muodostuneita laskuja ei voi maksaa liikuntaetumaksuilla. Voit tallettaa kerralla haluamasi summan: sen ei tarvitse olla täysiä kuukausia. Liikuntaetumaksuista ei palauteta vaihtorahaa.

VOIKO JÄSENYYTTÄ TAUOTTAA?

Jäsenyyden tauottaminen on mahdollista kirjallista todistusta vastaan, josta käy ilmi joko poissaolo paikkakunnalta tai liikuntakielto. Minimiaika on 1 kk ja ajanjakson on käytävä ilmi todistuksesta. Kaikki tauottamiset tulee tehdä kirjallisesti, todistus liitetiedostona, osoitteeseen: info@sportello.fi. Tauotuksia ei käsitellä vastaanotossa. Jo veloitukseen lähteneet kuukausimaksut tulee suorittaa normaalisti tauotuksesta huolimatta, ne hyvitetään takautuvasti tulevissa kuukausimaksuissa tauotuksen päätyttyä.

KUINKA TEILLE PÄÄSEE TUTUSTUMAAN?

Ilmaise kiinnostuksesi jäsenyyksiämme kohtaan nettisivuillamme täyttämällä yhteystietolomake ja saat sähköpostiisi kutsun veloituksettomalle tutustumiskäynnille valitsemaasi keskukseen vastaanoton aukioloaikoina. Tutustumiskäynnin voi tehdä vain kerran. Mikäli sinulla ei ole sähköpostikutsua tai haluat harjoitella toistamiseen ilman jäsenyyttä, veloitetaan käynnistä 9,90 € kertamaksu. Kertamaksu hyvitetään aloitusmaksusta kuittia vastaan, mikäli päätät liittyä jäseneksi 2 viikon kuluessa kertakäynnistäsi.

KUINKA PÄÄSEN MUKAAN RYHMÄLIIKUNTATUNNEILLE?

Ryhmäliikuntavaraukset tehdään nettisivujemme kautta, tunnukset saat vastaanotosta tai sähköpostitse: info@sportello.fi. Tunneille osallistuminen tulee kuitata erikseen ennen tunnin alkua kulunvalvontapäätteelle – voit ilmoittautua mukaan tunnille myös ilman ennakkovarausta, mikäli tunnilla on tilaa. Muistathan peruuttaa varauksesi, mikäli estyt osallistumasta. Ryhmäliikuntatunneille tulee saapua ajoissa: varaukset on lunastettava viimeistään 8 minuuttia ennen tunnin alkua.

MISTÄ VOIN KYSYÄ LISÄTIETOJA?

Vastaamme mielellämme kysymyksiisi paikan päällä keskuksessa vastaanoton aukioloaikoina sekä sähköpostitse info@sportello.fi. Huomioithan, että asiakkuuteen liittyviä asioita ei voi hoitaa tekstiviestitse tai vastaajaviestein.

Tiedotamme toimintaamme ja jäsenyyksiimme liittyvistä asioista sähköpostitse, Sportellon Facebook ja Instagram -sivuilla sekä keskusten ilmoitustauluilla. Huolehdithan, että jäsenyystiedoissasi on aktiivisessa käytössä oleva sähköpostiosoite, jotta saat kaikki toimintaamme ja jäsenyyksiäsi koskevat tiedotteet.

Tutustu myös tietosuojaselosteeseemme ja käyttöehtoihimme.

KUINKA VOIN OSTAA JÄSENYYDEN?

Jäseneksi voi liittyä sekä verkkokaupan että vastaanoton kautta. Jäsenyyden aloittamispäivämäärän voi molemmissa tapauksissa valita itse, mutta tulee huomioida, että verkkokaupan kautta aloituspäivä voi olla aikaisintaan 2 arkipäivän kuluttua ostopäivästä ja harjoitteluoikeus alkaa vasta kulkutunnisteen saavuttua postitse. Mikäli jäsenyyden haluaa käyttöön ostohetkestä alkaen ja/tai jäsenyyden ostossa haluaa hyödyntää liikuntaetumaksua jo liittymishetkellä, tulee jäsenyys ostaa vastaanotosta. Myös aiemmin jäsenenä olleen tulee tehdä kokonaan uusi jäsensopimus, mikäli vanha jäsenyys on ehtinyt päättyä.

MILLAISIA ASIAKKUUSVAIHTOEHTOJA TEILLÄ ON?

Sportello Fitin kuntokeskuksissa voi harjoitella toistaiseksi voimassa olevilla jäsenyyksillä, joissa irtisanomisaika on 2 kuukautta, tai kertamaksulla vastaanoton aukioloaikoina. Jäsenyydet oikeuttavat molempien keskustemme käyttöön kotikeskuksesta riippumatta.

KADOTIN KULKUTUNNISTEENI, KUINKA TOIMIN?

Kulkutunnisteen kadotessa tulee siitä ilmoittaa välittömästi asiakaspalveluun: info@sportello.fi. väärinkäytöksien estämiseksi. Kadonneen tai rikkoutuneen kortin tilalle voi lunastaa uuden asiakaspalvelusta sen aukioloaikoina hintaan 5,90 €. Toimintahäiriön sattuessa kortti vaihdetaan uuteen veloituksetta.

HALUAN IRTISANOA JÄSENYYTENI, KUINKA TOIMIN?

Jäsenyyden irtisanoutumislomakkeen löydät tästä linkistä: https://sportello.fi/jasenyyden-irtisanominen/. Irtisanoutumisia ei käsitellä vastaanotossa.

Irtisanoutuminen edellyttää lomakkeen täyttämistä ja sopimusehtojen mukainen irtisanoutumisaika käynnistyy lomakkeen lähettämispäivämäärästä lukien. Varmista, että saat lomakkeen lähettämisen jälkeen sähköpostiisi vahvistusviestin irtisanoutumisestasi. Pyydämme palauttamaan kulkutunnisteen moitteettomassa kunnossa asiakaspalveluun tai keskuksen ulko-oven vieressä olevaan postilaatikkoon jäsenyyden päätyttyä.

KUINKA JÄSENYYDEN KUUKAUSIMAKSUT MAKSETAAN?

Sopimusehtojemme mukaisesti jäseneksi liittyvän tulee tehdä e-laskutussopimus omassa verkkopankissaan kuukausimaksujen suorittamiseksi. Mikäli e-laskutusta ei ole aktivoitu tai veloitus epäonnistuu, tulee jäsenelle paperilasku kotiosoitteeseen. Paperilaskutuksesta peritään 5 € suuruinen laskutuslisä. Laskutustamme hoitaa Lindorff. Voit maksaa jäsenyyttäsi myös liikuntaetumaksuilla (katso tarkemmat ohjeet kohdasta “Voinko maksaa kuukausimaksujani liikuntaeduilla?”).

KUINKA SAAN OPASTUSTA KUNTOSALIHARJOITTELUUN?

Koulutetut Personal Trainerimme auttavat sinua mielellään harjoitteluusi liittyvissä asioissa ja heiltä saat myös ravintoneuvontaa harjoittelusi tueksi. Kysy lisätietoja pt@sportello.fi.

MIKÄ ON ASIAKKUUKSIENNE IKÄRAJA?

Asiakkuuksiemme ikäraja on 15 vuotta. Alaikäisen asiakkuudesta vastuussa on hänen huoltajansa.